تصاویر بازی ها

بازی Skull Island: Rise of Kong معرفی شد

در این بازی اکشن – ماجراجویی سوم شخص، بازیکنانی که سفر خود را به عنوان کونگ یتیم آغاز می‌کنند، تکامل او به عنوان پادشاه جزیره جمجمه را خواهند دید.

گیم‌میل اینترتیمنت (GameMill Entertainment) اعلام کرده که عنوان Skull Island: Rise of Kong، یک بازی سوم شخص اکشن – ماجراجویی بر اساس کاراکتر کینگ کونگ و محیط جزیره جمجه خواهد بود.

بازیکنان در نقش خود کونگ بازی کرده و داستان کامل او را تجربه خواهند کرد که به عنوان یک یتیم جوان شروع شده و صعود او به پادشاهی جزیره را نشان می‌دهد.

The saurian terror Gaw به عنوان آنتاگونیست اصلی بازی عمل خواهد کرد و کونگ برای گرفتن انتقام و کشتن هیولا راهی سفر می‌شود. در طول مسیر، بازیکنان علاوه بر عبور از محیط‌های منحصر به‌ فرد مختلف، جنگل‌ها، باتلاق‌ها، غارهای پر از اسکلت و …، با دیگر «جانوران اولیه» و «هیولاهای منحصر به‌ فرد» مبارزه خواهند کرد.

همچنین کلکسیون‌هایی برای یافتن و مناطق جدیدی برای باز کردن وجود خواهد داشت، در حالی که بازیکنان می‌توانند با پیشرفت بیشتر در بازی، مجموعه توانایی‌های کونگ را گسترش دهند. تریلر زیر را تماشا کنید تا نگاهی اجمالی به آنچه انتظار دارید داشته باشید.



عنوان Skull Island: Rise of Kong اواخر امسال برای PS5، Xbox Series X/S، PS4، Xbox One، Nintendo Switch و PC عرضه خواهد شد. تاریخ انتشار مشخصی هنوز اعلام نشده است.

منبع: GamingBolt

UNCLE ARTURSoulLegend KillerDARKSIRENKRATOSEFAN1ParsaFashanmohammad reza gamerprofessorThe Legend of Zelda: Tears of the Kingdom3doBehzaadĶįņosąNemesislul-bookاوردک تک تک ورژن ۴.۳god of smartCameraManChris redfieldCatalystmore

منبع : gamefa.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا